مأخذ تصویر: http://image.slidesharecdn.com

گردشگری (1)

  • پیاده راه و پیاده مداری (4)
  • جشنواره گردشگری پیاده راه های محدوده ارک تهران
  • نگاهی به تجربیات موفق شهرداری تهران در ایجاد پیاده راه های تجاری ـ گردشگری
  • گردشگری شهری و پیاده راه های تهران
  • مکان یابی (2)
  • ساماندهی الگوی گردشگری در شهر بندرعباس با تاکید بر مکان یابی مجموعه-های تفریحی توریستی
  • برندینگ و مارکتینگ شهری
  • ارائه مدل برندسازی برای کلان پروژه های تفریحی، اقامتی گردشگری و ورزشی کشور با رویکرد بومی بر اساس تئوری مبتنی بر داده ها
  • ارزیابی گردشگری شهری بر اساس برندیابی با مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی موردی AHP؛ شهر کرمانشاه
  • برند ملی در صنعت گردشگری
  • توسعه مدلی جهت تبیین تأثیر سازه های بازاریابی مدیریت شهری بر تمایلات رفتاری نسبت به مقاصد گردشگری شهری
  • عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد


تاريخ : دوشنبه ششم اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۵۹ ب.ظ | نويسنده : الهام لشکری |