مأخذ تصویر: http://image.slidesharecdn.com
گردشگری (1)
- شهر خلاق | Creative City
- گردشگری شهری و توسعه خلاق
- پیاده راه و پیاده مداری (3)
- ارتقاء قابلیت پیاده مداری در محورهای گردشگری بافت با ارزش تاریخی
- پیاده راه و پیاده مداری (4)
- جشنواره گردشگری پیاده راه های محدوده ارک تهران
- نگاهی به تجربیات موفق شهرداری تهران در ایجاد پیاده راه های تجاری ـ گردشگری
- گردشگری شهری و پیاده راه های تهران
- مجموعه مقالاتی در ارتباط با تصویر ذهنی
- بررسی کیفیت مبادی ورودی شهرهای گردشگری با تاکید بر جامعه گردشگران نمونه موردی شهر بابلسر
- ادراک فضایی و بصری
- بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی گردشگر از طریق ارزش ادراکی وی از گردشگاه
- مجموعه مطالب شهرسازی، معماری و هنر اسلامی (6)
- تأثیر المان های شهری با هویت ایرانی اسلامی در جذب گردشگر در شهرهای میانی نمونه موردین قلعه فلک الافلاک خرم آباد
- مکان یابی (2)
- ساماندهی الگوی گردشگری در شهر بندرعباس با تاکید بر مکان یابی مجموعه-های تفریحی توریستی
- برندینگ و مارکتینگ شهری
- ارائه مدل برندسازی برای کلان پروژه های تفریحی، اقامتی گردشگری و ورزشی کشور با رویکرد بومی بر اساس تئوری مبتنی بر داده ها
- ارزیابی گردشگری شهری بر اساس برندیابی با مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی موردی AHP؛ شهر کرمانشاه
- برند ملی در صنعت گردشگری
- توسعه مدلی جهت تبیین تأثیر سازه های بازاریابی مدیریت شهری بر تمایلات رفتاری نسبت به مقاصد گردشگری شهری
- عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد
- مطالبی در رابطه با ارزیابی اثرات زیست محیطی
- بررسی اثرات زیست محیطی گردشگری
- دستورالعمل ارزیابی اثرات زیست محیطی طرح های گردشگری در حاشیه منابع آب
تاريخ : دوشنبه ششم اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۵۹ ب.ظ | نويسنده : الهام لشکری |