با سپاس از خانم مهندس مهدیه سادات محمدزاده (کارشناسی ارشد طراحی شهری)
کتاب و گزارش
- City Marketing, Towards an integrated approach
- Implications of Urban Branding to Local Economic Development in the Inner City of Johannesburg
مقاله
- ارائه مدل برندسازی برای کلان پروژه های تفریحی، اقامتی گردشگری و ورزشی کشور با رویکرد بومی بر اساس تئوری مبتنی بر داده ها
- ارزیابی گردشگری شهری بر اساس برندیابی با مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی موردی AHP؛ شهر کرمانشاه
- امکان سنجی تحقق برندسازی شهری جهت نیل به ارتقا اصل رقابت پذیری در استراتژی توسعه شهری CDS
- بازاریابی شهری زمینه ساز رسیدن به نشان ویژه ی پایدار شهر به منظور رقابت در عرصه جهانی
- بررسی تاثیر تصویرذهنی شهروندان بر برند شهری و به کارگیری ان در جهت توسعه شهر
- بررسی تطبیقی تجارب جهانی فرایند برندسازی شهری و ارائه راهکار برای کلانشهر مشهد
- بررسی عوامل موثر در شکل گیری تصویر شهر در راستای برندسازی موثر شهری
- برند شهری اقتصادی یا اجتماعی؟
- برند ملی در صنعت گردشگری
- برندسازی شهری، الزام مدیریت شهری امروز
- تبیین نقش برند شهری در تاثیر زیبائی شناسی شهر بر احساس تعلق خاطر شهروند ایرانی
- توسعه مدلی جهت تبیین تأثیر سازه های بازاریابی مدیریت شهری بر تمایلات رفتاری نسبت به مقاصد گردشگری شهری
- دیپلماسی شهری و نقش ان در برندینگ شهری
- طراحی مدل بومی برند سازی برای کلان پروژه های چند منظوره کشور و پیاده سازی و آزمون آن در یک مجموعه چند منظوره
- عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد
- مدل فرآیندی برندسازی شهری برای کلانشهرهای ایران
- معماری و تاثیر طراحی برند بومی بر هویت شهری
- نقش بازاریابی شهری در جذب سرمایه برای مدیریت یکپارچه شهری
- هویت رقابتی کشورها به متد دراوردن یک پارادوکس
- هویت رقابتی، مدیریت نوین برند برای ملل، شهرها و مناطق
- Architecture and crisis re-inventing the icon, re imag(in)ing London and re-branding the City
- CITY BRANDING AN EFFECTIVE ASSERTION OF IDENTITY OR A TRANSITORY MARKETING TRICK
- Can place branding support landscape conservation in city-regions A case study from Switzerland
- City Branding of Hong Kong - Imagineering Authenticity 2011
- City branding A facilitating framework for stressed satellite cities
- City branding and the Olympic effect A case study of Beijing
- Integrated City Marketing - Everyone in the city sells the city Biarritz, 14th - 17th November 2012
- Large scale development projects and star architecture in the absence of democratic politics The case of Abu Dhabi, UAE
- PLACE CITY MARKETING AS A TOOL FOR LOCAL ECONOMIC DEVELOPMENT AND CITY’S COMPETITIVENESS A COMPARATIVE EVALUATION OF PLACE MARKETING POLICIES IN EUROPEAN CITIES
- Social media A new vehicle for city marketing in China
- THE ROLE OF URBAN MARKETING IN THE LED
- The differences between branding a country, a region and a city Applying the Brand Box Model
- Urban branding as an effective sustainability tool in urban development
تاريخ : شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۵ | ۲:۳۹ ب.ظ | نويسنده : الهام لشکری |