با سپاس از خانم مهندس مهدیه سادات محمدزاده (کارشناسی ارشد طراحی شهری)

دریافت | Download

کتاب و گزارش

  • City Marketing, Towards an integrated approach
  • Implications of Urban Branding to Local Economic Development in the Inner City of Johannesburg

مقاله

  • ارائه مدل برندسازی برای کلان پروژه های تفریحی، اقامتی گردشگری و ورزشی کشور با رویکرد بومی بر اساس تئوری مبتنی بر داده ها
  • ارزیابی گردشگری شهری بر اساس برندیابی با مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی موردی AHP؛ شهر کرمانشاه
  • امکان سنجی تحقق برندسازی شهری جهت نیل به ارتقا اصل رقابت پذیری در استراتژی توسعه شهری CDS
  • بازاریابی شهری زمینه ساز رسیدن به نشان ویژه ی پایدار شهر به منظور رقابت در عرصه جهانی
  • بررسی تاثیر تصویرذهنی شهروندان بر برند شهری و به کارگیری ان در جهت توسعه شهر
  • بررسی تطبیقی تجارب جهانی فرایند برندسازی شهری و ارائه راهکار برای کلانشهر مشهد
  • بررسی عوامل موثر در شکل گیری تصویر شهر در راستای برندسازی موثر شهری
  • برند شهری اقتصادی یا اجتماعی؟
  • برند ملی در صنعت گردشگری
  • برندسازی شهری، الزام مدیریت شهری امروز
  • تبیین نقش برند شهری در تاثیر زیبائی شناسی شهر بر احساس تعلق خاطر شهروند ایرانی
  • توسعه مدلی جهت تبیین تأثیر سازه های بازاریابی مدیریت شهری بر تمایلات رفتاری نسبت به مقاصد گردشگری شهری
  • دیپلماسی شهری و نقش ان در برندینگ شهری
  • طراحی مدل بومی برند سازی برای کلان پروژه های چند منظوره کشور و پیاده سازی و آزمون آن در یک مجموعه چند منظوره
  • عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد
  • مدل فرآیندی برندسازی شهری برای کلانشهرهای ایران
  • معماری و تاثیر طراحی برند بومی بر هویت شهری
  • نقش بازاریابی شهری در جذب سرمایه برای مدیریت یکپارچه شهری
  • هویت رقابتی کشورها به متد دراوردن یک پارادوکس
  • هویت رقابتی، مدیریت نوین برند برای ملل، شهرها و مناطق
  • Architecture and crisis re-inventing the icon, re imag(in)ing London and re-branding the City
  • CITY BRANDING AN EFFECTIVE ASSERTION OF IDENTITY OR A TRANSITORY MARKETING TRICK
  • Can place branding support landscape conservation in city-regions A case study from Switzerland
  • City Branding of Hong Kong - Imagineering Authenticity 2011
  • City branding A facilitating framework for stressed satellite cities
  • City branding and the Olympic effect A case study of Beijing
  • Integrated City Marketing - Everyone in the city sells the city Biarritz, 14th - 17th November 2012
  • Large scale development projects and star architecture in the absence of democratic politics The case of Abu Dhabi, UAE
  • PLACE CITY MARKETING AS A TOOL FOR LOCAL ECONOMIC DEVELOPMENT AND CITY’S COMPETITIVENESS A COMPARATIVE EVALUATION OF PLACE MARKETING POLICIES IN EUROPEAN CITIES
  • Social media A new vehicle for city marketing in China
  • THE ROLE OF URBAN MARKETING IN THE LED
  • The differences between branding a country, a region and a city Applying the Brand Box Model
  • Urban branding as an effective sustainability tool in urban development

 



تاريخ : شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۵ | ۲:۳۹ ب.ظ | نويسنده : الهام لشکری |
تاريخ : شنبه بیستم شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۵۲ ق.ظ | نويسنده : الهام لشکری |

کتاب "راهنمای انتقال حق توسعه"

نویسندگان

آرتور .سی .نلسون و همکاران

مترجمان

دکتر محمد هادی مهدی نیا

عضو هیئت علمی گروه شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد

دکتر احمد افسری

دکتری شهرسازی

و

علیرضا قلی زاده برآباد

  • این کتاب از جمله کتاب های ارزشمنددر عرصه درک مفهوم انتقال حق توسعه وسازوکارهای عملیاتی آن، در 3 بخش و مشتمل بر16 فصل توسط انتشارات اول و اخر به چاپ رسیده است.

صفحه روی جلد کتاب   |   صفحه سرشناسه کتاب

انتشارات اول و آخر


برچسب‌ها: Book Introducting

تاريخ : جمعه بیست و دوم مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۱ ب.ظ | نويسنده : الهام لشکری |

  • شهرها در فرایند جهانی شدن، گزارش جهانی سکونتگاه های انسانی، مرکز سکونتگاه های انسانی سازمان ملل متحد
  • ترجمه: رضا پورخردمند؛ نرگس گیلانی؛ حسن چیذری؛ پیمان تمری لعل آبادی، ماخذ: http://rpc.tehran.ir

دریافت | Download


برچسب‌ها: Book Introducting

تاريخ : یکشنبه هفدهم مرداد ۱۳۹۵ | ۹:۳۵ ق.ظ | نويسنده : الهام لشکری |